Єдині вимоги до здобувачів освіти ліцею «Борисфен»

  1.   Здобувачі освіти дотримуються Режиму роботи закладу, розкладу занять, правил поведінки на  уроці, самопідготовці, перерві, під час відпочинку та сну, під час проведення оздоровчих процедур.

2.   Здобувачі освіти приходять до навчального закладу за 15 хвилин до початку  занять. Щопонеділка проходять медичний огляд.3.  Перед входом до закладу здобувач освіти витирає взуття, у гардеробі знімає   верхній одяг, йде на той поверх, де знаходиться його клас.

4.    До приходу вчителя здобувачі освіти готують все необхідне до уроку:    підручник, щоденник, зошити охайно розкладені на парті.

5.  Після того як вчитель зайшов у клас, входити забороняється. Здобувачі освіти, які запізнилися на урок, заходять в клас лише з дозволу чергового адміністратора, чергового вчителя.

6.  Здобувачам освіти заборонено приносити  до ліцею та на його територію з будь-якою метою та використовувати будь-яким способом зброю, навіть іграшкову, вибухонебезпечні та вогненебезпечні речовини, гострі предмети, гральні карти, алкогольні напої, сигарети, жувальні гумки, літературу, аудіо -, відео -, та СD- продукцію аморального змісту.

7.    Здобувачі освіти не приносять до ліцею продукти харчування.

    8. Здобувачі освіти дотримуються Правил користування мобільними телефонами під час освітнього процесу, що затверджені наказом по навчальному закладу.

9.  Приміщення та територію ліцею в урочний час не можна залишати без дозволу вчителя, вихователя, лікаря, чергового адміністратора. 

10. Пропускати заняття без поважної причини не дозволяється. У випадку пропуску занять здобувач освіти надає класному керівникові, вихователю довідку від лікаря або записку від батьків стосовно причини відсутності на заняттях.

11.   Без дозволу вчителя або класного керівника ніхто із здобувачів освіти не  пересідає за іншу парту.12.  Здобувачі освіти, які бажають відповісти на запитання, поставлене вчителем, або звернутися до вчителя з запитанням, піднімає руку, поставивши її ліктем на парту.

13. Здобувач освіти  в кінці уроку подає щоденник вчителю для  виставлення оцінки за роботу на уроці і веде в щоденнику запис домашнього завдання.

14.  Після закінчення уроку здобувачі освіти встають тільки після слів

     вчителя: «Урок закінчено».  

15.   Після закінчення уроків здобувачі освіти організовано під керівництвом  вчителів, які проводили останній урок, виходять з класу.16.   Здобувач освіти  вчасно виконує домашні завдання.

17.   Здобувачі освіти  дотримуються правил поведінки у їдальні та під час  проведення медичних процедур.18.   Паління на території ліцею не дозволяється.

19.   Здобувачі освіти ліцею повинні поважати працівників закладу та один  одного.

20. Фізична конфронтація, залякування й знущання, спроби приниження особистості, дискримінація за національною або расовою ознакою (булінг) є неприпустимими формами поводження.

21.  При встановленні факту булінгу та кібербулінгу по відношенню до ліцеїстів,  працівників ліцею (вчитель, вихователь, медперсонал, техпрацівник, працівник їдальні) здобувач освіти запрошується разом з батьками на Раду профілактики правопорушень для розгляду питання. За необхідності  залучаються працівники правоохоронних   органів.

22.  Здобувачі освіти бережуть майно ліцею, дбайливо ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти й порядку на території ліцею. У випадку заподіяння збитку майну ліцею батьки (законні представники) відшкодовують його.

23.  Всі здобувачі освіти у міру своїх фізичних можливостей приймають участь в  заходах щодо благоустрою ліцею  та його  території.24.   Здобувачам освіти варто поважати право власності.

25.   До здобувачів освіти, що присвоїли чужі речі, вживаються дисциплінарні  заходи.

26.  Здобувачі освіти дотримуються техніки безпеки та правил поведінки під час  пересування транспортом ліцею.

27. Здобувачі освіти не використовують нецензурну лексику в процесі спілкування, в т.ч. під час он-лайн навчання по відношенню до ліцеїстів та вчителів.    При неодноразових зауваженнях ставиться питання щодо  виключення здобувача освіти з ліцею.

Правила поведінки здобувачів освіти на перерві

1.На перерві ліцеїсти виходять з класу.

2.На перерві та під час руху по сходах не бігають, не галасують.

3. При появі на поверсі директора, його заступників, вчителів або кого-небудь з дорослих ліцеїсти стають вбік і пропускають їх, вітаються.

4.Здобувачі освіти не заходять в кабінет директора, заступника директора,    учительську без дозволу.

Вимоги до зовнішнього вигляду здобувачів освіти

1.  Здобувач освіти  приходить до ліцею чистим і охайно вдягненим.

2.  Зачіска повинна бути охайною, користуватися косметикою не дозволяється.

  • До навчального закладу приходити в одязі ділового або напівділового стилю.
    • Один раз на місяць в останню п’ятницю місяця можна приходити  у довільному одязі.

Правила поведінки здобувачів освіти в їдальні

1. Під час перебування в їдальні здобувачі освіти дотримуються культури поведінки.

2. Ліцеїсти  зобов’язані обов’язково мити руки.

3.Здобувачі освіти  шанобливо ставляться до працівників їдальні.
4.Дбайливо ставитися до майна їдальні.

5. Не заходять в їдальню у верхньому одязі.
6. Після прийому їжі прибрають зі столу посуд.

7. Не виносять їжу та напої за межі їдальні.

Кодекс учасників педагогічного процесу

1.Будь справедливим.

2.Пам’ ятай, що не завжди із добра народжується зло, але від зла — зло неодмінно!
3. Мати свою думку — це доблесть.
4. Не обманюй ні словом, ні мовчанням.
5. Для того, щоб мати згоду, необхідно поважати різні думки.
6. Очі без душі — сліпі, вуха без серця — глухі.
7. У кожного є свобода вибору.

Правила для здобувачів освіти «Коли я в ліцеї»

1. Я чемний, люб’язний, ввічливий.
2. Поважаю інших.
3. Пам’ятаю про обов’язки ліцеїста.
4. Бережу свої речі та речі закладу.

Правила спілкування

1. Бути завжди ввічливими, привітними, доброзичливими.

2. Намагатися, щоб спілкування з вами для людей було корисним і приємним.
3. Вміти слухати інших і ніколи не перебивати.
4. Не боятися розпочати розмову з незнайомими людьми, але не бути нав’язливим.
5. Пам’ятати: неввічливо багато говорити про себе, перебивати  співрозмовника.
6. Говорити те, що може бути цікавим співрозмовнику. Враховувати його вік,   характер, інтереси.
7. Не розмовляти без потреби голосно, не вживати грубих слів.
8. Не завдавати людям шкоди словом.
9. Вчитися відчувати настрій співрозмовника, його ставлення до ваших слів, не виявляйте свого поганого настрою.10. Використовувати у спілкуванні звертання і ввічливі слова.

Пам’ятка «Правила для запобігання конфліктів»

1. Сформуй певний стиль мислення.
Для цього необхідно:
— вміти аналізувати проблему;
— приймати продуктивні рішення;
— відмовитися від визнання своєї точки зору як єдино можливої («є тільки дві точки зору — моя і неправильна»);
— вміти знайти можливості компромісу.

2. Опануй  способи  спілкування,  вміння та знання про спілкування.
Для цього необхідно:
— вміти слухати і чути;
— вміти розуміти співрозмовника;
— вміти доводити , аргументувати свою позицію;
— вміти опонувати , не принижувати гідність іншої людини.