План заходів з профілактики булінгу

План

заходів щодо профілактики булінгу та кібербулінгу в КЗО «Ліцей «Борисфен» ДОР»

у 2022 – 2023  навчальному  році

№ п/пНазва заходуЦільова аудиторіяТермін виконанняВідповідальний
 Діагностичний етап 
1  Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в класних колективахВересень, жовтеньПсихолог, соціальний педагог
2.Опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; –      визначення рівня тривоги та депресії здобувачів освіти.Усі категорії учасників освітнього процесуПротягом  рокуКласні керівники, вихователі, практичний психолог, соціальний педагог
Інформаційно-профілактичні заходи 
1Обговорення питання протидії булінгу  онлайн «Роль сім’ї в профілактиці насильства, булінгу, формуванні ненасильницької поведінки та вирішенні конфліктів мирним шляхом»Батьки здобувачів освітиВересеньКласні керівники, вихователі
2Засідання методичного  об’єднання  вихователів на тему «Протидія  кібербулінгу  в колективі здобувачів освіти  під час дистанційного навчання» .ВихователіЖовтеньКерівник методоб҆єднання
3Контроль стану попередження випадків  булінгу та кібербулінгу.Нарада при директоріГруденьЗаступник директора з ВР
4Круглий стіл для педагогічного колективу  « Як протистояти кібербулінгу серед підлітків?»Педагогіч-ний колективЛютий  Психолог, соціальний педагог
5      Формування у членів педагогічного колективу вміння запобігати негативним явищам та освоєння методів налагодження взаємодії.Педагогічні працівники      Січень        Адміністрація ліцею, психолог, соціальний педагог      
 6        Проведення годин спілкування «Емоції, які вони бувають?», Як подолати негативні емоції?», «Конфлікти та шляхи їх вирішення» (онлайн).5-9 класиПротягом рокуПсихолог, соціальний педагог
7     Підвищення  ролі  Ради з профілактики  правопорушень в питаннях профілактики булінгу та кібербулінгу.   Жовтень Заступник директора з ВР, соціальний педагог
    8   Робота служби порозуміння ліцею та активне залучення медіаторів до вирішення  питань прояву  насильства ,  булінгу та кібербулінгу серед здобувачів освіти.       Вересень, протягом навчального року        Соціальний  педагог, психолог
      9    Проведення годин спілкування «Правова свідомість, правова поведінка, відповідальність за своє життя»5-9 класиЛистопад, березеньСоціальний педагог, вихователі
  Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти 
1Проведення консультацій та бесід   щодо  формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування під час дистанційного навчання.4-11Протягом рокуКласні керівники,  вихователі, психолог, соціальний педагог
2 Перегляд  відеороликів,  створених медіаторами ліцею, в яких піднімаються проблеми вирішення конфліктів мирним шляхом.  5 – 11Листопад-груденьПсихолог, соціальний педагог, медіатори,вихователі
 
3Перегляд відеороликів , години спілкування з теми «Дружба – це …» , «Я вмію дружити», « Ми дружній клас».5-8 класиСічень-лютийВихователі, класні керівники
4Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»  (онлайн).4-1110-14 грудняВихователі, вчитель правознавства,  психолог, соціальний педагог
5Проведення заходів в рамках акції «16 днів проти насильства» (за окремим планом).4-1125.11 – 10.12Вихователі, соц.. педагог, психолог
  6  Проведення заходів щодо протидії булінгу та кібербулінгу в рамках тижня соціально – психологічної роботи  4 – 11  Квітень  Соціальний педагог, психолог
Психологічний супровід 
1Діагностика стану психологічного клімату здобувачів освіти по класам.7,8,9ІІ семестрПсихолог, соціальний педагог
2Спостереження під час навчального процесу та  в позаурочний час за дітьми, які потребують особливого підходу у вихованні  під час дистанційного навчання.4-11Протягом  рокуПсихолог, соціальний педагог
  3  Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу  4-11  Протягом  року  Психолог, соціальний педагог
  4          Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу4-11Протягом  рокуПсихолог, соціальний педагог
  5  Проходження навчання за програмою «Фізична безпека та протидія насиллю» у рамках комплексного курсу з безпеки «Курс-100» Міжнародного освітнього центру Safety Park.ПедпрацівникиТравеньПсихолог, соціальний педагог, педпрацівники
Робота з батьками 
1        Оновлення інформації – пам’ятки на сайті ліцею для батьків «Шкільний булінг і кібербулінг. Як припинити третирування дитини в ліцеї та допомогти їй». Жовтень- листопадСоціальний педагог, психолог
  2             Індивідуальні консультації та бесіди в телефонному режимі з  батьками  щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини вдома та серед однолітків.БатькиПротягом рокуКласні керівники, вихователі, психолог, соціальний педагог
Інформаційна робота через інтернет-сторінки Протягом рокуЗаступник директора з ВР, соціальний педагог, психолог
  3