2022-2023 навчальний рік
Виховний захід «Стоп, булінг!» 5-ті класи



Пам’ятка. Права дитини на захист від усіх форм насильства ( булінг) 7-8 клас

Інформаційно — профілактична година «Мій улюблений світ — без насильства»




Тематичний діалог «Булінг та кібербулінг: знати, щоб запобігти»

Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»
з 25 листопада по 10 грудня 2022 року
Службою медіації «Довіра» було створено відеоролик «МИ проти насильства!»
Вихователі ліцею провели низку просвітницьких заходів



















2021-2022 навчальний рік
З 25 листопада по 10 грудня в ліцеї проводилась акція «16 днів проти насильства»




























Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу
В ліцеї «Борисфен» з 16 по 20 вересня проходив Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу.
В ході тижня здобувачі освіти ознайомилися з інформацією про булінг, розміщеною на стенді.


В 3-х і 4-х класах проведено годину спілкування з соціальним педагогом та психологом «Як не допустити проявів булінгу в нашому освітньому закладі?», «Вирішуємо конфлікти мирним шляхом». Учні 3-5 класів із задоволенням подивилися сценку «Будемо миротворцями», яку підготували актори соціально-психологічного театру «Шанс» разом із медіаторами, а також поспілкувались з медіаторами.






Здобувачі освіти 3-11 класів переглянули відеоролик — рекламу служби порозуміння ліцею «Довіра», стали учасниками різноманітних заходів до Всеукраїнського тижня з протидії булінгу, які проводили вихователі та класні керівники.
Вихователями були проведені виховні заходи, спрямовані на поглиблення знань учнів з теми булінгу та шляхів його подолання та профілактики.
3-ті класи


6-7 класи




8-9 класи



2020-2021 навчальний рік
В процесі підготовки до березневої педради 2021 року «Про роботу педагогічного колективу щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в учнів ціннісних життєвих навичок» у соціально-психологічній службі ліцею виникла ідея провести обговорення із здобувачами освіти, педагогами та батьками на тему «Конфлікт між дорослими та дітьми це – загроза чи можливість?». Через адаптивний карантин ми застосували анкетування, як доступний формат взаємодії. У анкетуванні, проведеному у лютому , взяли участь — 40 батьків ліцеїстів 5-10 класів; 22 педагога та 50 здобувачів освіти 6-10 класів ( всього 112 учасників).
У китайській мові для визначення конфлікту використовують два ієрогліфи, один з яких має значення «криза», інший «можливість». Конфлікт завжди відкриває перед людьми нові можливості. А наскільки ці можливості вдається реалізувати, залежить від людини, її готовності до співпраці, поведінки в конфліктній ситуації, засвоєних у дитинстві батьківських установок.
Аналізуючи анкети дорослих та дітей, ми дійшли до висновку, що усім нам не достає кому часу, а кому й знань щодо застосування конструктивних прийомів у вирішенні конфліктних ситуацій.
Пропонуємо інформацію, яка буде корисною батькам та ліцеїстам з питання, порушеного анкетуванням: «Конфлікт між дорослими та дітьми – загроза чи можливість?».
Які позитивні явища породжують конфлікти?
- людина отримує певний життєвий досвід;
- вирішення конфлікту сприяє пошуку істини;
- посилюється відповідальність;
- людина отримує можливість відкрито переконати інших у своїй правоті, отримати підтримку;
- людина набуває певного досвіду розуміти іншого, співчувати, надавати допомогу;
- при співпраці можна знайти друзів;
- людина отримує змогу переглянути і переоцінити свої відносини з іншими та власні погляди на життя;
- людина вчиться методам упередження конфліктних ситуацій;
- відпрацьовуються вміння «оминати гострі кути»;
- конфлікти породжують відповідальність, заперечують бездушність, стимулюють оновлення.
Пропонуємо до обміркування питання, які здатні допомогти контролювати власну поведінку при конфліктному спілкуванні
- Чи бажаю я, щоб конфлікт вирішився без втрат, не розірвав наші відносини?
- Як би я відчував себе на його місці?
- Чи вислухав я його як потрібно?
- Як я можу висловити свою думку без нападів та звинувачень?
- Чи не зловживаю я своєю владою?
- Чи допоможе у вирішенні складної ситуації розповідь про те, що саме я зараз відчуваю?
- Що саме я хочу змінити і чого хочу досягти?
- У чому я можу піти на поступки?
ПЛАН
проведення акції «16 днів проти насильства» в КЗО «Ліцей «Борисфен» ДОР»
25.11 – 10.12. 2020 року


До Міжнародного дня боротьби з булінгом.
З метою боротьби з однією з найбільш поширених проблем, з якими доводиться зіштовхуватися у закладах освіти, здобувачі освіти 4 класу в ігровій формі ознайомили дітей 2-а класу з різними видами булінгу та спробували себе в ролі медіаторів

Абетка правознавця «Куди звертатись у разі булінгу». 2-А клас


Обговорення правил поведінки для запобігання булінгу. 2-А клас








Урок-гра «Створення ситуацій булінга». 4 клас


Виховна година «Булінг та шляхи його подолання». 3-А клас



Година спілкування «Ми проти булінгу». 3-Б клас



Відверта розмова «Як протидіяти булінгу?» 8 клас (дистанційне заняття)

Класна година «Булінг – способи протидії». 4 клас



Розмова по колу «Скажи булінгу «НІ». 3-А клас

Подолаємо булінг разом!
